چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

معرفی سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم Canon

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

معرفی سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم Canon

۶۱۲ بازديد

معرفی سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم کانن

دوربین عکاسی canon 6D - شرکت Canon جدیدترین دوربین حرفه‌ای خودش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید که با نام 6D به بازار معرفی شده، در واقع مدل بعدی 5D Mark III و حدود 20 درصد سبک‌تر از آن است. به همین دلیل هم هست که Canon این دوربین را به عنوان کوچک‌ترین، سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین عکاسی Full Frame خودش به بازار معرفی کرده است. آتلیه بارداری

این دوربین دارای حسگر CMOS با وضوح 2/20 مگاپیکسل بوده و از پردازنده تصویر Digic 5+ بهره می‌برد که می تواند با استفاده از آن تصاویر با سرعت 5/4 فریم در ثانیه گرفته و عکس HDR هم بگیرد. حسگر این دوربین Full Frame بوده و اندازه آن به 24 در 36 میلیمتر می‌رسد. این دوربین قابل تنظیم حساسیت خودکار را داشته و حداقل و حداکثر حساسیت آن در هنگام عکاسی به ترتیب برابر 100 و 102400 است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه‌ای به صورت همزمان را هم دارد.

این محصول قابلیت تنظیم شدت روشنایی در شش مرحله را داشته و دارای حسگر تشخیص خودکار کنتراست هم هست. علاه بر اینها این اولین دوربین سری EOS است که دارای Wi-Fi بوده و با اپلیکیشن‌های رایگان این شرکت برای آندروید و آی‌فون کار می‌کند.

 

 

    دوربین عکاسی,دوربین کنون,دوربین canon

 

دوربین عکاسی حرفه‌ای جدید Canon قابلیت فیلمبرداری با وضوح

full HD و سرعت 30 فریم در هر ثانیه را داشته و از یک ورودی میکروفون استریو هم بهره می‌برد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه 2/3 اینچ است که تصاویر را با وضوح 1040000 نقطه در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین تنها یک اسلات کارت حافظه دارد و از کارت‌های SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می‌کند. این محصول جدید دارای یک پورت mini HDMI و USB 2.0 بوده و از GPS هم بهره می‌برد. آتلیه کودک

وزن این دوربین همراه با باتری لیتیومی‌اش برابر 770 گرم بوده و ابعاد بدنه آن برابر 71 در 111 در 145 میلیمتر است. شرکت Canon اعلام کرده است که این دوربین حرفه‌ای جدیدش را از نیمه ماه دسامبر آینده و با قیمت 2099 دلار به بازار عرضه خواهد کرد که بسیار ارزان‌تر از دیگر مدل‌های Full Frame این شرکت است.


منبع:

بیتوته

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.