جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

چرا عکاس ها بهترین همسران دنیا هستند

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

چرا عکاس ها بهترین همسران دنیا هستند

۷۷۰ بازديد

ماهنامه همشهری تندرستی - ترجمه مهرداد حقگو: عکاس ها نگاه منحصر به فردی به دنیا دارند. این نگاه باعث می شود آن ها قادر باشند برای ارتباطات بلندمدت به جذاب ترین افراد تبدیل شوند. اگرچه این افراد بیشتر زمان خود را با دوربین می گذرانند ولی می تواند باعث شوند حواس تان روی هنر مورد علاقه شان متمرکزش شود.
اگر شریک زندگی شما یک عکاس است، احتمالا در رابطه با چیزهایی که آن ها را فوق العاده می کند، مطلع هستید. با این وجود بازخوانی این ویژگی های خوب، ایده خوبی است، زیرا باعث می شود مجددا درک کنید چقدر خوش شانس هستید. فردی که شریک زندگی او یک عکس است به راحتی می تواند شهادت بدهد که زندگی اش نسبت به بسیاری از افراد دیگر در آتلیه بارداری اصلا خسته کننده نیست.

عکاس ها به این 11 دلیل همراه خوبی در زندگی مشترک هستند

زمانی که یک عکاس دوربینش را در کنارش دارد، هر تجربه ای می تواند به یک ماجراجویی تبدیل شود. آن ها به کسانی که عکاس نیستند نیز در فهم قدرت تحول آفرینی از طریق لنز دوربین کمک می کنند. با استفاده از همه این مهارت ها و صفات طبیعی، جای تعجب ندارد که بسیاری از مردم معتقدند که عکاس ها یکی از بهترین همسران هستند.
1- خلاق هستند
یک عکاس برای رشد در حوزه فعالیت خود نیاز به خلاقیت دارد و میزان خلاقیت او به طور معمول فراتر از عکس هایش می رود. عکاس ها ایده های بسیار خلاقانه ای برای سرزنده نگه داشتن رابطه عاشقانه در ارتباط با همسران شان دارند. آن ها هم چنین قادر هستند رویکردهای خلاقانه ای برای هر چیزی داشته باشند؛ از حل مشکلات گرفته تا چیدمان وسایل خانه. آتلیه بارداری

2- به جزییات بسیار ریز، توجه می کنند

آیا کسی که هرگز به مدل موی شما یا تغییرات اتاق نشیمن خانه توجه ندارد، اساس می تواند دل نشین باشد؟ خوشبختانه یک عکاس، هرگز از توجه به جزییات غافل نمی شود، زیرا ساعت ها برای تجزیه و تحلیل دقیق هر چیزی برای گرفتن بهترین عکس های ممکن، وقت صرف می کند. این ویژگی آن ها را به همراهانی ویژه برای کسانی که به جزییات توجه می کنند، تبدیل می کند.

3- خود را وقف این کار کرده اند

عکاس بودن از بیرون از این حرفه فوق العاده به نظر می رسد اما واقعیت این است که حرفه ای بسیار دشوار است. اگر شریک زندگی شما درآمد خود را از این راه به دست می آورد، می توانید مطمئن باشید که می تواند همان گونه خود را وقف زندگی مشترکش با شما کند.

4- می توانند شما را در بهترین حالت به تصویر بشکند

یک عکاس واقعا حرفه ای می تواند بهترین نور و زاویه را برای عکس گرفتن از یک فرد تشخیص دهد. این کار می تواند به شما کمک کند خود را از زاویه ای دیگر مشاهده کنید. محققان تخمین زده اند که تقریبا 85 درصد مردم خود را دست کم می گیرند. مطالعاتی در بریتانیا نشان داد که زنان جوان تر بیشتر از دیگران از ظاهر خود ناراضی هستند. داشتن یک شریک زندگی عکاس که عکس های فوق العاده ای از شما می گیرد، راهی بسیار خوب برای افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در شماست.

5- همه چیز را مستند می کنند

بسیاری از مردم از اینکه نتوانسته اند از قسمت های عمده زندگی خود عکس بگیرند، ناراحت هستند؛ اما وقتی همراه و شریک زندگی شما عکاس باشد شما در این باره هیچ نگرانی ای نخواهید داشت. این اشخاص همواره به اهمیت ضبط هر چیزی فکر می کنند. عکاس ها احتمالا بسیار بیشتر از دیگران، عکس هایی را که از بهترین لحظات زندگی خود داشته اند، چاپ می کنند. احاطه شدن با این گونه خاطرات می تواند به حفظ روحیه شما کمک کند و یادآوردی از شور مشترک در زندگی تان باشد.

عکاس ها به این 11 دلیل همراه خوبی در زندگی مشترک هستند

6- قدردان هستند

یک عکاس خوب می داند که بهترین تصاویرش از سه جزء ساخته شده اند: الهام، مهارت و شانس. هر عکاسی که تاکنون از صحنه های جذاب تصویربرداری کرده، می داند این کار هم مانند حس قدردانی است. این قدردانی به خاطر لحظات کوچکی از زندگی، احتمال به روابط مابین شما نیز سرازیر خواهدشد. عکاس ها توانایی فهمیدن این را دارند که هر بعد دیگری از زندگی آن ها نیز از مخلوطی از مهارت، الهام و شانس ساخته شده است.

7- شوخ طبع هستند

عملا غیرممکن است که فردی به عنوان عکاس بدون توانایی خندیدن در این حرفه باقی بماند. برای اغلب عکاس های حرفه ای در جهان گاهی اوقات به اشتباه پیش آمده که بعد از اتمام عکاسی از یک سوژه، همه عکس ها را پاک می کنند. تنها راه برای اینکه از این بابت آسیبی نبینند و از سرزنش کردن خود رها شوند، این است به فرصت های از دست رفته و اشتباه انجام شده، بخندند. این کار، یعنی تلاش برای یافتن ابعاد خنده دار یک واقعه، باعث می شود عکاس ها توانایی خنده دار نشان دادن سایر اشتباهات ساده در زندگی را داشته باشند. این قطعا یک ویژگی مطلوب برای شریک زندگی شماست.

8- دائما در حال یادگیری هستند

هیچ کس نمی تواند ادعا کند همه چیز را در رابطه با هنر عکاس می داند. با توجه به این موضوع، کسانی که واقعا به عشق و علاقه خود به عکاس متعهد هستند، دائما به دنبال اطلاعات جدید در این مورد هستند. این کار در قالب خواندن کتاب های جدید ،کلاس رفتن یا به طور ساده، تجربه کردن فرایندهای جدید و ثبت نتایج آن رخ می دهد.

عکاس ها به این 11 دلیل همراه خوبی در زندگی مشترک هستند

این عشق و علاقه یادگیری در رابطه با عکاسی، اغلب به بسیاری از حوزه های دیگر نیز سرایت می کند. داشتن یک شریک زندگی که همواره دوست دارد اطلاعات جدیدی کسب کند، روابط شما را جالب تر خواهد کرد. به عنوان یک امتیاز ویژه، شریک زندگی شما احتمالا به همان اندازه، برای یادگیری مهارت های عاطفی، زناشویی و مکالمه ای علاقه مند خواهد بود و این می تواند روابط شما را بهتر و گرم تر کند.

منبع:

برترین ها

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.