جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

دوربین فیمبرداری Sony DCR-DVD610 چه امکاناتی دارد ؟

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

دوربین فیمبرداری Sony DCR-DVD610 چه امکاناتی دارد ؟

۵۲۸ بازديد

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی سونی را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.
در ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47  ، زیبا و سبک است و به راحتی در کیف دستی شما جای می گیرد. هارد درایو داخلی این دوربین به شما امکان را می دهد تا با توجه به تنظیمات کیفیتی که برای تصویر برداری خود انتخاب می نمایید، از ۷ تا ۲۰ ساعت، فیلم بگیرید. با توجه به دوربین مدل DCR-SR45، مشاهده می کنیم که کمانی سونی، بدنه ی دوربین های خود را ارتقا داده و از همه مهم تر اینکه با قرار دادن دکمه ی Quick On، دوربین بسیار سریع و به راحتی، به حالت استندبای رفته یا از آن بیرون می آید.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.
گفتنیست دوربین فیلمبرداری Sony DCR-SR47، یک دوربین هارددیسکی (HDD) است که تصاویر و فیلم های شما را روی هارد دیسک ۶۰ گیگابایتی ذخیره می نماید. ابعاد این دوربین زیبا، ۶۰*۶۸*۱۱۲ میلی متر و وزن آن، ۳۴۰ گرم است که این میزان بدون باتری محاسبه شده است. حسگر DCR-SR47، از نوع Advanced HAD CCD می باشد که دقت آن، ۰٫۳۸ مگاپیکسل و اندازه اش، ۸/۱ اینچ است و فیلم های شما را در قالب MPEG2 ذخیره می نماید و نمایش می دهد. رزولوشن موثر عکس در این نوع دوربین فیلمبرداری، ۰٫۳۴ مگاپیکسل می باشد که عکس ها را با فرمت JPEG برایتان ذخیره می نماید.
    مدل Sony DCR-SR47 دوربین فیلمبرداری‌، جدید و سبک وزنی از خانواده سونی است که به راحتی در کیف دستی جای می‌گیرد و وزن کمی دارد.
باید بگوییم ویژگی بسیار خاص HDD Smart Protection موجود در دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، خیال شما را از فیلم های ذخیره شده، راحت می کند و جلوی از بین رفتن آنها را در هنگام افتادن یا ضربه دیدن دوربین، می گیرد. آتلیه کودک
شما می توانید با دوربین فیلمبرداری Sony DCR-SR47، در حوادث ورزشی، حایت وحش یا عکس برداری از دور، با زوم اپتیکال بی نظیر ۶۰ برابر خود،  بی نهایت، به صحنه نزدیک تر شوید.سالن تولد کودک
همچنین  لنز دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، از نوع بسیار خوب Carl Zeiss Vairo-Tessar است که برای دوربین های فیلمبرداری فشرده، طراحی شده می باشد و لرزش گیر تصویر الکترونیکی Steady Shot، تیرگی و محوشدگی تصاویر را که با لرزش دست ایجاد می شود، جبران می کند تا تصاویر شارپ و شفافی داشته باشید.

شما قادر می باشید با استفاده از تکنولوژی ضبط هیبرید،   فیلم ها و عکس های خود را یا روی هارددیسک و یا روی کارت حافظه ی جداشدنی، بایگانی نمایید. شما حتی این انکان را دارید که  از سبک های متنوع افکت های دوربین استفاده نمایید و به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر، آنها را از روی هارددیسک به کارت حافظه، انتقال دهید.

قابل ذکر است کمک نرم افزار Sony Picture Motion Browser،  راه بسیار ساده و مستقیمی برای انتقال، سازمان دهی و تماشای فیلم ها و تصاویر شما روی کامپیوتر می باشد. علاوه بر این، گزینه های متنوع خروجی دیگری هم که در این دوربین جالب موجود است، به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط در حافظه ی دوربین را روی DVD بریزید یا فقط با یک کلیک ساده، آنها را به شبکه ارسال نمایید.
مطمئنا ویژگی One-Touch Disc Burn، برای سهولت کار و صرفه جویی در میزان باتری، به کارتان خواهد آمد تا فیلم های هاردیسک خود را به راحتی روی DVD یا کامپیوتر منتقل نمایید.
علاوه بر اینها نرم افزاری که در مورد دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، مورد استفاده قرار می گیرد، Sony Picture Motion Browser, Drivers & Utilities می باشد.
باید بگوییم استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، ممکن است برای خیلی ها، کار ترسناک و سختی، به نظر برسد، اما با وجود دکمه ی Easy Handycam، بیشتر ویژگی های پیچیده ی این دوربین زیبا، ساده می شوند و شما فقط با تمرکز روی همین دکمه ها، می توانید از دوربین استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که ویژگی Film Roll Index، مانند بخش های مختلف یک کتاب، شما را برای یافتن عکس و فیلم های مورد نظر خود، راهنمایی می کند. ویژگی Face Index، یافتن فیلم و عکس ها را، آسان تر هم می کند. با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، این ویژگی، ویدیوهای شما را بر حسب چهره هایی که قبلاً تشخیص داده است، فهرست بندی می کند و هنگام مرور تصاویر و فیلم ها، راحت تر خواهید بود.
دوربین های فیلمبرداری SR47 و SR67، ویژگی های مشابه بسیار زیادی دارند، مهم ترین تفاوت آنها در ظرفیت هارددیسک آنهاست که در SR47، شصت گیگابایت و در SR67، هشتاد گیگابایت است. و در ضمن دوربین فیلمبرداری DCR-SR67، با همان ابعاد، وزن کمتری دارد.
همچنین سرعت شاتر دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47 از یک چهارم ثانیه تا یک چهارهزارم ثانیه قابل کنترل است. و کیفیت ضبط فیلم آن هم، LP، HQ و SP می باشد.
دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، مجهز به لنزی با محدوده ی کانونی ۱٫۸-۶٫۰ میلی متر می باشد.
زوم اپتیکال دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، شصت برابر و زوم دیجیتال آن، ۲۰۰۰ برابر است. خوشبختانه، این دوربین مجهز به فوکوس دستی می باشد که این ویژگی دوربین برای عکاس های حرفه ای که عاشق تنظیمات دستی می باشند بسیار مهم است. فوکوس این دوربین جذاب، هم از نوع خودکار و هم از نوع کاملاً دستی می باشد.
نرم افزاری هم که در مورد دوربین Sony DCR-SR47، مورد استفاده قرار می‌گیرد، Sony Picture Motion Browser, Drivers & Utilities است. ویژگی Film Roll Index، مثل بخش‌های مختلف یک کتاب، شما را برای یافتن عکس و فیلم‌های مورد نظر خود، راهنمایی می‌کند.
شایان ذکر است صفحه نمایش لمسی چرخان دوربین فیلمبرداری DCR-SR47، از نوع TFT و در اندازه ی ۲٫۷ اینچ با تعداد ۱۲۳۰۰۰ پیکسل و از نوع استاندارد می باشد.
دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47، مجهز به تنظیمات از پیش تعیین شده ای مثل تنظیم سفیدی در حالت های مختلف، حالت های تصویربرداری از پیش تنظیم شده، مثل ساحل، نور شمع، طلوع و غروب آفتاب، آتش بازی، منظره، ورزش و …می باشد.
در ادامه توجه داشته باشید  از سایر تجهیزات دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47  می توان به خروجی USB، خروجی صدا و تصویر کامپوزیت، خروجی تلویزیون، کارت حافظه ی Memory Stick Pro Duo و باتری یون لیتیوم استاندارد اشاره نمود.
ویژگیهای سونی DCR-SR47
از ویژگی های مهم و بارز دوربین فیلم‌برداری سونی مدلDCR-SR47 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
۱• حسگر Advanced HAD CCD در اندازه ی ۸/۱ اینچ
۲• صفحه نمایش TFT به اندازه ی ۲٫۷ اینچ و تعداد ۱۲۳۰۰۰ پیکسل
۳• نوع حافظه: هارددیسکی (۶۰ گیگابایت) و کارت حافظه ی Pro Duo
۴• زوم اپتیکال ۶۰ برابر و زوم دیجیتال ۲۰۰۰ برابر
۵• نرم افزار: Sony Picture Motion Browser, Drivers & Utilities
۶• ذخیره سازی فیلم با کیفیت DV (720*480) در قالب MPEG2، تصویر ثابت در قالب JPEG و ویدیویی آنالوگ در قالب NTSC
۷• لنز Carl Zeiss Vairo-Tessar با زوم اپتیکال ۶۰ برابر
۸• لرزش گیر تصویر: Steady Shot
۹• توانایی ضبط صدای دالبی
۱۰• اتصالات: خروجی کامپیوتر، خروچی تلویزیون، خروجی صدا و تصویر کامپوزیت
۱۱• باتری یون لیتیوم استاندارد قابل شارژ به همراه شارژر
۱۲• مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره
۱۳• ابعاد: ۶۰*۶۸*۱۱۲ میلی متر
۱۴• وزن: ۳۴۰گرم، بدون باتری

منبع:

عکاسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.