سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت آخر

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت آخر

۵۰۴ بازديد
عکاسی تبلیغاتی از مجموعه تکنیک‎های مختلف در بحث نورپردازی، پس‎زمینه و وسایل کمکی استفاده می‎کند تا یک صحنه‎آرایی هنرمندانه و شیک به وجود آورد. اغلب اوقات این امر نیازمند تلاش و کمک بخش بازاریابی یک شرکت و متخصصان صاحب سبک آن است که در زمینه خاصی مهارت دارند. هدف اصلی این آماده‎سازی‎ها آسان‎سازی کار عکاس در ثبت تصاویر حرفه‎ای از سوژه (یا خدمات) با یک طعم خلاقانه برای جلب توجه مخاطبان است.
تمامی این مراحل آماده‎سازی به همکاری پرسنل شرکت و صرف وقت کافی نیاز دارد. سپس از تصاویر نهایی می‎توان برای ارائه پیام شفاف از طریق مجلات، بیلبوردهای تبلیغاتی و اینترنت استفاده کرد.
عکاس تبلیغاتی آزادی خلاقانه بیشتری در نحوه به نمایش گذاشتن محصولات، خدمات، شیوه‎های زندگی و ایده‎ها از طریق عکاسی دارد. عکاسان تبلیغاتی اغلب اوقات متخصصانی در زمینه بازاریابی، مدیریت تجاری و حوزه‎های فروش هستند. براساس آماری که در سال 2011 توسط وب‎سایت Goldprints.com منتشر شده است، در 80 درصد کمپین‎های تبلیغاتی از عکاسی تبلیغاتی استفاده می‎شود.
نکات عکاسی تبلیغاتی:
•    حتی با آن‎که به یک محصول توجه نمی‎کنید، هنوز هم مهم است که به بهترین شکل همه چیز را در عکاسی تبلیغاتی به تصویر بکشید، بنابراین بهتر است از همان تجهیزات با کیفیت عکاسی صنعتی استفاده کنید. گرچه در عکاسی تبلیغاتی، شما همواره باید این سوال را از خود بپرسید "آیا این تصویر با رویای من برای این کمپین تبلیغاتی هماهنگی دارد؟ آیا داستانی که من سعی در گفتن آن دارم را می‎گوید؟" اگر یک تصویر با موضوع ذهنی شما هماهنگی ندارد، آن را بی‎خیال شوید.
نحوه تشخیص تفاوت بین عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
عکاسی صنعتی در برابر عکاسی تبلیغاتی به معنای از خاص به عام رفتن است. عکاسی تبلیغاتی یک داستان را می‎گوید، در حالی‎که عکاسی صنعتی لحظه را در زمان متوقف می‎کند. هر دو نوع عکاسی زمانی که به درستی انجام شوند، جزو قوی‎ترین ابزار بازاریابی به شمار می‎روند. برگزاری مراسم جشن تولد

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی حوز‎ه‎های کاری پرسودی برای عکاسان حرفه‎ای هستند. این دو نوع عکاسی برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‎شوند تا ثبت یک عکس برای یادگاری یا داستان‎گویی به شکل عکاسی هنری و فوتوژورنالیسم (عکاسی خبری). تفاوت بین عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی توجه و تکنیک است. براساس آمار منتشر شده توسط بخش آمار و اقتصاد مشاغل در وزارت کار آمریکا، فرصت‎هایی شغلی برای عکاسان پیش‎بینی می‎شود به نسبت سال 2008 تا سال 2018 با رشد 12 درصدی همراه شود. عکاسی کودک

 

ابزار عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
عکاسان تبلیغاتی و صنعتی برای بقا در دنیای رقابت نیاز به آخرین ابزارها و فناوری‎ها دارند. به عنوان مثال برای یک دوربین دیجیتال که به صورت تک لنز به بازار ارائه شده باید چند لنز دیگر تهیه کرد. هر دو نوع عکاسی مورد نظر نیاز به لنزهایی با قدرت زوم خوب دارد و یک لنز زاویه باز و سریع برای ثبت طیف وسیعی از عکس‎ها ضروری است. لنزهای "سریع" حداکثر میزان بازشدگی دیافراگم بیشتر و یک سرعت شاتر سریع‎تر دارند تا یک نوع کنترل خلاقانه بیشتر در اختیار عکاس قرار دهند. یک عکاس حرفه‎ای تبلیغاتی و صنعتی به یک سه‎پایه خوب، ابزار نورپردازی پرتابل، یک چتر و چند فیلتر ضروری برای کنترل انعکاس نیاز دارد. عکاسان تبلیغاتی و صنعتی باید خود را با نیازهای روز شرکت‎ها همگام کنند تا کمپن‎های فروش آن‎ها بتواند با سایرین رقابت کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.