جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

طراحی آلبوم و طراحی دکور کودک

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

طراحی آلبوم و طراحی دکور کودک

۶۲۸ بازديد

کاربردی که برای آتلیه عکس کودک تعریف شده است تنها ثبت نمودن شات هایی از کودک و چاپ آن ها نمی باشد. ساخت یک لایف استایل سبکی می باشد که ما برای عکاسی کودک در نظر گرفته ایم. این کار موارد مختلفی را در بر خواهد گرفت.
حسی را که فرزند در والدین ایجاد می نماید باعث می گردد تا پدر مادر در تکاپو باشند تا بهترین امکانات را برای وی فراهم آورند تا باعث رشد و نمو کودک گردد. اما مسئله ای که ممکن است در آینده شما را با پشیمانی مواجه گرداند ثبت نکردن لحظات سپری شدن فرزند شما می باشد. فرزند شما این لحظات را فقط یک بار سپری می نماید پس می توانید اقدام به ثبت این لحظات توسط آتلیه عکس کودک صائمه نمایید.
پکیج هایی که برای ثبت لحظات فرزند شما وجود دارند عبارتند از:
عکاسی بارداری
عکاسی نوزاد
عکاسی کودک در سنین مختلف
عکاسی تولد کودک
عکاسی کودک در منزل
طراحی آلبوم کودک
طراحی دکور تولد کودک

برای طراحی و ساخت آلبوم عکس کودک می باید هنر و تجربه را در کنار یکدیگر قرار داد تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. آتلیه عکس کودک با تجربه ای چندین ساله و آشنایی با ادیت، ویرایش مناسب عکس ها و سلیقه می تواند طراحی آلبوم عکس کودک را به زیبایی همراه با ذوق و هنر که از فاکتورهای اصلی این کار می باشد به انجام رساند.

یکی موارد مهم که از الزامات عکاسی کودک می باشد دکور عکس کودک می باشد. برای مناسبت های مختلفی طراحی دکور کودک صورت می پذیرد اما مهم ترین اتفاقی که برای کودک در دوران زندگی می افتد تولد کودک می باشد. عکاسی کودک را می توان با طراحی دکور تولد کودک که توسط تیم آتلیه عکس کودک صائمه انجام می پذیرد به انجام رساند.
آغاز کار طراحی دکور مراسم تولد کودک با تعیین تم رنگی توسط والدین می باشد سپس اجرای آن با استفاده از وسائل منحصربه فرد صورت می پذیرد. این طراحی به صورت خاص انجام می گیرد و نمونه آن را در هیچ جایی نخواهید یافت. طراحی دکود تولد کودک را می توان در سالن و یا به درخواست والدین در منزل نیز به انجام رساند.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.