شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

استیکر اتاق کودک

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

استیکر اتاق کودک

۶۳۴ بازديد

تزئین و آماده سازی اتاق کودک ان میتواند بسیار کار جذاب و سرگرم کننده ای باشد. ایده های مختلفی برای دکور اتاق کودک وجود دارد که ما در صفحه ی عکاسی کودک در آتلیه کودک انواع مختلفی از این ایده ها را مطرح کرده ایم. یکی از ایده های تزئین و دکور اتاق کودک استفاده از استیکرهاست. استیکرهای رنگی، کارتونی، اشکال هندسی، حیوانات بامزه یا استیکرهایی که به منظور اندازه گیری قد کودک طراحی شده اند و جنبه ی تزئینی هم دارند گزینه های مناسبی برای استفاده در اتاق کودک هستند. میتوانید از استیکرهای ریز و ساده برای کل دیوارها با پس زمینه ی تک رنگ استفاده کنید، یا از استیکرهای درشت و پرطرح برای یک دیوار استفاده کنید. استیکرهایی هم برای چسباندن روی درها و تبدیل آنها به عروسک هایی بامزه وجود دارند. علاوه بر این استیکرهایی هم هستند که به صورت یک نوار روی همه دیوارها قرار میگیرند و جلوه ی زیبا و ساده ای به اتاق کودک میدهند. نوع دیگری از استیکرها در پایین دیوار قرار میگیرند و گاها راوی یک داستان کوتاه در  قالب اشکال هستند. استیکرهای دیواری زیر از سایت ترندیول برداشته شده اند.

 

 

 

منبع:

رادیو کودک

تبدیل عکس به استیکر

یکی از دلایل پرطرفدار بودن تلگرام در ایران و جهان ویژگی‌های منحصر به فردی است که در هر بار آبدیت تلگرام به آن اضافه می‌شود. استیکرهای تلگرام یک تفاوت اساسی با استیکر دیگر برنامه داشته و آن امکان ساخت استیکرهای شخصی است. هر فرد می‌تواند با عکس‌های خود مجموعه‌ای از استیکرهای شخصی ساخته و آن را ذخیره کرده و برای دوستان خود ارسال کند. پس برای بهره گرفتن از این ویژگی کافی است با روش تبدیل عکس به استیکر آشنا شوید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

برای تبدیل عکس به استیکر می‎توان از ربات‌ استیکرساز  استفاده کرد. همچین برای ساخت استیکر می‌توان از برنامه‌هایی مانند Imoji، Bobble و پریسما  استفاده کرد، اما چون استفاده از ربات استیکرساز راحت و ساده‌تر است ما فقط به آموزش آن پرداخته‌ایم.

آموزش تصویری تبدیل به استیکر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.